:) continued - Reisverslag uit Antigua, Antigua van MichelleWijnen - WaarBenJij.nu :) continued - Reisverslag uit Antigua, Antigua van MichelleWijnen - WaarBenJij.nu

:) continued

Blijf op de hoogte en volg

04 September 2013 | Antigua, Antigua

Lieve mensen, ik las (na commentaar van vati und muti) even mijn laatste verslag over, dat had ik stiekem daarvoor nog niet gedaan, en het is inderdaad wel moeilijk te lezen. Best wel saai ook, dus mijn excuses daarvoor.
Ik zal proberen mijn zinnen wat meer in stukjes te hakken, wel moeilijk want ik type gewoon wat ik denk, en in mijn hoofd kakel ik dus in 1 stuk door. Bovendien heb ik nu (zondag) enorme hoofdpijn, ik denk dat ik een zonnesteek heb want viel vanmorgen flauw en ben nog steeds duizelig. Geen zorgen; ik zal het deze keer eerst over lezen voordat ik het er zomaar op gooi. Ook geen zorgen om mij want Simone (onze nieuwe aanwinst, intern van mijn school) gaat voor me koken en daarna voel ik me vast veel beter.
Oke de vorige keer vertelde ik dat ik niet meer mocht bedienen, mijn werkleven ziet er nu heel anders uit. Maar laat ik bij het begin, vervolg op vorig verslag dus niet echt begin maar je snapt wat ik bedoel, beginnen. Ik heb mijn supervisor (want mijn manager is on sickleave, weet niet of ze terugkomt..) dus gevraagd wanneer ik de training krijg. Ze zei: Vrijdag. Dus na nog 1 dag saai werk gedaan te hebben mocht ik weer bedienen. Ze zette me op station 2 wat de meeste tafels buiten heeft. Als ik er aan denk kan ik er weer boos om worden want ten eerste hoor ik training te krijgen waar dus tijd voor moet worden genomen, is niet gebeurd. En ten tweede had ik savonds een anniversary party. Julianna werd uitgenodigd door de vrouw van haar sales department en ze mocht iemand/mij meenemen. Ik eerder al gevraagd of het misschien mogelijk was om iets eerder weg te gaan. Toen zei ze Vrijdag is druk maar ik denk dat t wel moet lukken. Nou bedankt! Ik had dus nog 2 tafels zitten toen iedereen al klaar was en van haar aangeboden hulp heb ik ook niet veel gezien.

Gelukkig was het mijn laatste dag, dit heb ik jullie nog niet verteld dat komt nu. Ik ben van de week naar de assistent manager gegaan omdat ik niet helemaal tevreden was met mijn rooster. Ik wilde namelijk graag ook weddings and human resources doen en eigenlijk ook wel iets financieels. Heb haar dus gevraagd of ik ipv alles 4 weken doen dat misschien 3 weken kon doen zodat ik die departments ook kon doen in de tijd die ik dan over zou houden. Ze zei dat ze ging kijken wat ze voor me kon doen maar dat het misschien niet mogelijk was en dat ik in het restaurant sowieso mijn tijd moest uitzitten. Vrijdag ging ik vragen voor een update en toen had zij mijn nieuwe rooster (en nieuwe roosters van alle andere interns, dus de hele boel omgegooid blijkbaar) klaar. Nu is het echt perfect. Precies zoals ik wilde en begon ik dus zondag al in de bar, ipv de week daarop.

Ik na mijn laatste dag restaurant vet gehaast want we werden opgehaald door de mensen van die anniversary party. Er waren niet heel veel mensen daar maar het was opzich wel gezellig. Daarna werden we uitgenodigd voor een afterparty waar wel heel veel mensen waren maar daar waren we al snel weg omdat de mensen met wie we mee reden naar de stripclub gingen en Julianna niet met een vreemde jongen terug wilde, heel verstandig. We zijn toen naar huis gegaan omdat ik al best wel genoeg op had, ik had maar 2 drankjes gehad maar ik had daarvoor perongeluk paracetamol genomen dus het hakte er goed in.

De volgende ochtend (zaterdag) werd ik OM 8 UUR SOCHTENDS wakker gebeld door Saritah (meisje van breakfast shift, op de foto’s te zien als de donkerste en kleinste). We gingen namelijk weer naar het strand ze zouden me rond half 10 ophalen. Dit werd uiteindelijk half 1 want er was iets met t huren van de auto ofzo. Pfff. Ik had gewoon nog 3 uur langer in bed kunnen liggen haha. We gingen eerst nog langs de supermarkt om drinken en lekkers te halen, en we konden alles uitkiezen wat we wilden want Jamie betaalde toch. Jamie is nogal een apart geval Hij werkt ook bij Sandals maar ik zag hem toen voor het eerst. Hij is opzich wel aardig alleen moest m de hele tijd van me af duwen. Ze wilden savonds uit en hij zou voor de hele avond betalen. Ik was ook uitgenodigd voor een boatparty dus heb ik toch maar daar voor gekozen. Toen hij vroeg of ik met hem mee zou terug rijden heb ik dat ook maar gelijk afgekapt en ging ik met Saritah mee. We deden op de terugweg een hele roadtrip door echt prachtige natuur, the fig tree drive rain forest. Ik wist niet dat Antigua zo mooi was. Zal er straks even een foto van opzetten, t is er maar 1 van een pineapple field, de rest was eigenlijk toch alleen maar groen ;p. Ik merk nu dat ik best wel anders tegen het land aan kijk. In het begin vertelde ik dat ik het vergeleek met Aruba en dat het toch wel wat tegenviel, maar nu vind ik het echt heel mooi en zie ik overal meer de goede en bijzondere kant van. Toen we weer in town waren vroeg Saritah of ik niet met Jamie mee wilde rijden omdat hij vlak bij mij woont en zij de andere kant op moest. Ik dacht Nou vooruit dan maar, big mistake. Die kerel zat me echt de hele tijd aan te staren en keihard te flirten enzo. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld, was blij toen ik thuis was. Dat doen we dus ook nooit meer : ). Toen moest ik me meeegaasnel klaar maken want ik had nog maar een half uur, om te eten, douchen en me mooi te maken. We zouden om half 8 worden opgehaald en natuuuurlijk had ik me niet zo hoeven haasten want de persoon die ons zou ophalen.. weet niet, kon niet ofzo.
Dus taxi gebeld want de boot zou om 9 uur vertrekken en het was toen al kwart over 8. Toen de taxichauffeur, Collin, ons kwam ophalen en vroeg hoelaat we er moesten wezen begon hij wel te lachen omdat we heel vroeg waren. 10 uur konden we uiteindelijk de boot op, tot die tijd hebben we in de bar vlakbij gezeten waar Rianne’s manager van cost control ons trakteerde. De bootparty was heel leuk, en zo is het cirkeltje dan weer rond want de volgende dag ging het dus niet zo goed. Niet dat ik vet dronken was geworden ofzo maar wel behoorlijk uitgedroogd en tot op de dag van vandaag.. wat klinkt dat toch mooi, heb ik hoofdpijn. Het is nu dinsdagavond.

Gister ging het wel goed bij de bar, ik heb wel meer kunnen doen dan ik dacht. De meeste cocktails ken ik natuurlijk niet, oke allemaal niet. Maar alle mixdrankjes en gewone dingen kon ik wel maken, leuk!
’s Avonds vroeg op bed, 8 uur, ik was echt zo moe en had enorme hoofdpijn. Toen kwam iedereen heel enthousiast binnen of ik mee naar Putters ging waarop ik natuurlijk heel verstandig nee zei. Helaas was ik daarna wel klaarwakker en lag ik met zoon vervelend twijfelend gevoel in bed. Toen Hannah zei ‘Ik ga ook maar een uurtje” dacht ik OKEEEEEEEE. Dus ben ik voor een uurtje naar Putters geweest waar ik eerst aan een tafel werd gedumpt bij een dronken kerel die mij alcohol wilde aansmeren. Aangezien ik al 2 paracetamol gehad had, en we weten nu wat voor effect dat heeft, en me sowieso niet lekker voelde keek ik de barman heel lief aan om mij geen alcohol te schenken. Leuke kerel, van Aruba, de barman, want hij gaf me een klein glas met veel ijs en cola zodat het leek op een rum and coke maar er zat geen rum in. Haha grappig. Later deed ie nog een keer t zelfde met de margarita wat dus gewoon limonade ofzo was. Tussendoor een beetje bij mijn vriendjes en vriendinnetjes gekeken die aan t poolen en minigolfen waren en na anderhalf uur was ik weer thuis. Toch nog even een leuke avond gehad. Vandaag weer gewerkt, heel saai want t heeft de hele dag zo’n beetje geregend dus weinig gasten bij de poolbar, vanavond nog even boodschappen gedaan en zo lekker op bed. Om 9 uur.
Oke dat laatste stukje ga k niet meer over lezen dus sorry als t te langdradig is maar anders komt t er noooooooooooit op.
TSCHUUUS

  • 06 September 2013 - 18:17

    Silvia:

    Hoi Michelle, als trouwe volgers van constateren we dat jou leven er iets anders aan toegaat dan de onze!Dat zal je natuurlijk niet verbazen. Wij zijn net droog achter onze oren,na een nat pak te hebben gehaald in Leidschendam. We kamperen in eigen land,proberen de crisis hier te bezweren. Heerlijk gefietst,lekker buiten, elke dag een lekker glaasje en enkele musea in Den Haag en Leiden bezocht. Heerlijk aangenieten.Morgen breke we na 8 nachten hier op,op naar een nieuwe bestemming met nieuwe vverrassingen! Groet,mede namens Ang,(zal zelf vast ook reageren), Xx Silvia

  • 06 September 2013 - 18:37

    Angela:

    Altijd weer leuk om wat van je te lezen , je schrijft gezellig en leuk. Geniet,maar doe voorzichtig he met alles.! We willen in de toekomst ook nog van je avonturen genieten! Liefs van je tante Angela

  • 17 September 2013 - 21:28

    Maartje:

    Hooooooi

    Daar was ik dan weer!:) Haha jij hebt allemaal emailtjes zo meteen van mij!:D Maarrr, ik heb dus net even je foto's bekeken en jeeeetje, echt super mooi idd! Heel mooi groen allemaal en stranden zijn ook super mooi!:D Als ik alles zo lees ben je wel lekker wezen stappen haha! Hoe zit het trouwens met vervoer?
    Zijn er interns die wel een auto huren? of zijn het locals waar je hele tijd mee rijdt? of taxi bus etc etc??


    XX

  • 10 December 2013 - 12:54

    Valerie, Je Liefste Nichtje :):

    Hoi Mies,

    Wat super leuk om al die verhalen te lezen, dacht dat dit was wat je geplaatst had maar toen zag ik in het menu nog wat van die mega lange teksten. Damm!
    Super gaaf om te lezen wat je mee maakt en de foto's geven ook wel goed aan hoe gaaf het daar is, je collega's zien er ook erg aardig uit. :)
    Binnenkort maar weer een keertje skypen?

    kussies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Stage Antigua

:)

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2014

DECEMBER

24 November 2013

Memories

12 Oktober 2013

Heel veel over weinig

15 September 2013

2

13 September 2013

Wat ik noouuu toch allemaal weer beleefd heb.

Actief sinds 26 Maart 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 15077

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2013 - 31 Mei 2014

Stage Antigua

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: