Memories - Reisverslag uit Antigua, Antigua van MichelleWijnen - WaarBenJij.nu Memories - Reisverslag uit Antigua, Antigua van MichelleWijnen - WaarBenJij.nu

Memories

Blijf op de hoogte en volg

24 November 2013 | Antigua, Antigua

Oke het is al weer een behoorlijke tijd geleden dat ik wat geschreven heb en ik moet eerlijk zeggen dat ik me waarschijnlijk niet veel herriner. Maar laat ik beginnen bij wat ik nog wel weet

We gingen op een dag, niet lang na mijn laatste verslag, met ons allen (behalve arme Hannah want die was ziek :() op een Catamaran het hele eiland rond! Was vet leuk. Wij met zn allen vroeg het bed uit want we moesten daar om 9 uur geloof ik zijn. En daarvoor zouden we een fotoshoot krijgen met een fotograaf van Sandals. Die kerel was er niet, dus wij een andere fotograaf vragen. Maar toen was de catamaran er en wij met zn allen op die boot. Echt heel chill vet leuk gehad. Ergens, geen idee waar, gestopt om een lunch te hebben en te gaan snorkelen. Lunch was geweldig snorkelen vond ik niet zo leuk want er waren kwallen en sinds dat ik door ben geraakt ben ik er echt panisch voor. Gelukkig niet gebeurd deze keer. Na het snorkelen dik gechilld in de zee. We gingen ook de vissen voeren vanaf de boot, komen ze met zn allen op de kip af, wel grappig. Nog grappiger toen we ze vis gingen voeren. Er was echt een supermooie jongen die op de boot werkt en wij, alle meiden, waren allemaal verliefd op hem. Maar ik natuurlijk het meest. Toen we het eiland rond waren, en oh wat ging die tijd snel, nog even een échte fotoshoot gehad want toen was hij er wel. Heel erg leuk, zal er even een paar posten :) Wel Keihard verbrand, ik heb me de hele dag lopen insmeren, nou! dat doe ik dus ook niet meer, nutteloze troep. Iig Maurice heeft er een filmpje van deze dag gemaakt, dus die moet je maar zeker even kijken! http://www.youtube.com/watch?v=4rW-NZste0c mijn kont had er wat mij betreft wel uit mogen blijven maar ja boys will be boys. Hij heeft nog meer filmpjes, daar sta k niet op maar als je je verveeld wel leuk om even een beeld van antigua te krijgen misschien; http://www.youtube.com/watch?v=lEG6TcT4n4Y

VERDERRRRrrr druk op zoek geweest naar accommodatie voor paps en mams. Met Saritah naar iets vlak bij mij, maar dat was 3 x zo duur als ze zei. Met Joel heel de buurt van Jolly beach afgezocht, we hebben echt iets van 6 hotelletjes/villas bezocht. Sommige super mooi andere heel verrot, maar het is daar wel een mooie omgeving. En toen ontmoette ik Justin in Peppers die zei dat zijn familie allemaal huisjes had dus die wilde hij me wel laten zien. Hele goede prijs maar het zag er niet echt geweldig uit en bovendien is een jongen die elke dag high is misschien ook niet zo betrouwbaar. Wel leuk met hem gehad. Ik mocht in zijn auto rijden en ipv te zeggen dat ik niet zo snel moet rijden en me niet op de drukke plekken te laten rijden, mocht ik van hem gewoon in de stad rijden en moedigde hij me zelfs aan om auto’s in the halen. Heb ook zn vrienden ontmoet, en dat was wel leuk, lekker chillen, tv kijken, kletsen.
Maargoed Heb iniedergeval een hele mooie villa op een suupppeeer mooie locatie in Jolly harbour voor ze geboekt, ik ben niet echt megagek op havens maar dit vind ik zelfs heel erg mooi! dus HOERA ze komen dus langs in januari :D can’t wait!

VERDER Even denken.. paar keer uitgeweest enzo, we gingen naar de opening van Rush, had ik dat al verteld? Dat was wel leuk Ik ging met Saritah en Julianna, en Hannah en Simone en Laura waren er ook en nog meer mensen die we kenden. Was wel leuk, best druk maar wel anders dan dat ik had verwacht. Dezelfde soort mensen in Nederland in dit soort clubs die komen gelijk achter je staan dansen enzo maar hier waren ze eigenlijk veel beleefder, dus viel me heel erg mee. Een paar weken later gingen we weer uit. Toen gingen we eerst naar peppers alleen het regende en wanneer het hier regent gaat gewoon niemand de deur uit, dus ik was daar met een paar andere interns; Simone, Laura, Hannah en daar waren ook wat andere vrienden; Jermaine die in putters werkt, een vriend van hem Tony, de watersports guys Squeeky and Sherman, en Mark van maintenance dus bij elkaar best een leuke groep. Wij met zn allen daarna nog even naar Rush, op nog geen 5 medical students na geen hond te bekennen daar. Maar al met al toch een van de leukste avonden gehad. Was supergezellig, keihard gedanst en heel veel lol gehad met alleen maar bekende mensen. Topavond.

Verderrr, ja ik dacht laat ik elk stukje met VERRDEERR beginnen.. eh ohja werk: ik heb 3 weken in concierge gewerkt, dat was echt superleuk. Daar deden we hetzelfde werk als wat je bij de receptie doet; dus mensen in en uit checken, mensen uitleg geven over het resort en naar de kamers begeleiden, telefoon opnemen etc maar we deden ook gewoon wat extra’s voor onze gasten. Dus als ze zoveel jaar getrouwd zijn of op hun huwelijksreis zijn kunnen we zorgen voor een taart in de kamer en mooie decoraties als handoeken in de vorm van zwanen enzo.
Bovendien alles voor mensen oplossen; dus als er iets in de kamer kapot is maintenance bellen of als de kluis niet open wil security bellen, internet voor ze aan de praat krijgen. Ja was heel leuk, vind dat contact met de gasten superleuk.
Daarna moest ik 3 weken Front Office staan, dat was wel wat minder want ik wist al best wel veel, omdat ik dus eerst concierge had gedaan. En ik moest heel vaak uuurreen operator zijn, dus mensen doorverbinden aan andere mensen, supersaai en ik kreeg daar serieus hoofdpijn van. Ik ben met mijn schoolproject begonnen en daarvoor ben ik naar mr. Soman geweest, of hij iets voor mij had. Ik ga nu onderzoeken of mensen een nieuw concept willen zien in OK Corral restaurant. HOEZO VAN DE HAK OP DE TAK, Nee hoor; Ik ken dat hele restaurant niet echt DUS ging ik met de managers overleggen of ik mijn laatste weekje Front Office niet in het Restaurant kon staan. Mr. Soman zei: It would be good to have you back, De Front Office manager was wat minder enthousiast maar toen ik haar vertelde dat Laura nu in het restaurant was en zij wel wilde ruilen vond ze het geen probleem.
Dus ik een weekje restaurant gedaan. Maar die supervisor daar is wel een beetje een niet zoon goede supervisor. Ik heb vanaf de eerste dag aangegeven dat ik een station wilde doen maar er was vaak iemand ziek en ze wilde met niet voor t eerst alleen op een station zetten. De 5e dag back up zijn (glazen en bestek poleren en tafels resetten) was ik er dus behoorlijk klaar mee en toen zei ze dat ik als de volgende dag als iedereen er was een station zou kunnen doen. Ik begon dus goed maar net voordat ik mijn eerste bestelling wilde opnemen werd mij verteld dat ik naar Bayside kon om daar te helpen want daar was iemand ziek. Mijn avond begon dus strondchagerijnig maar het was eigenlijk best wel superchill want het was heel erg rustig, dus had veel tijd om met gasten te kletsen en ik mocht met veel vrienden werken; Manon (intern bar) G (intern in bayside, ze heet Gerlinde maar dat kunnen mensen hier niet uitspreken dus noemen we dr G) en Saritah en Alisha. Best een leuke avond gehad. Mijn hele dag die dag was trouwens superleuk. De avond er voor naar peppers geweest, ’s ochtends vroeg op (10 uur) want Simone wilde shoppen, ik kwam thuis met tassen vol leuke dingen en heb schoenen gekocht want mn volgende department is entertainment. Simone had niet zo veel gekocht, haha wel zielig. Maar was wel heel gezellig EN DAAR GAAT HET OM. En toen ik thuis was gelijk door naar een supermooi strand en daarna snel langs de KFC want ik had echt een half uurtje om te eten douchen aankleden om op werk te komen. Leuk.

Oke dit is alles wat ik nog weet.
Als ik me ooit nog wat meer herinner zal k t opschrijven hoor. ja. doei xx

  • 28 November 2013 - 08:33

    Papaski:

    Hoi meis, blijf schrijven ik denk dat je er een boel mensen een plezier mee doet.
    dropjes gaan vandaag onderweg, we hopen dat ze door de douane komen?
    hou je haaks en binnenkort maar skypen.... gr. Papski

  • 10 December 2013 - 00:13

    Rudy:

    Hoi Michelle, leuk om even bij te lezen!
    Had het er gisteravond met je mams nog over (foon).
    Nog veel werkplezier daar, de filmpjes zien er tof uit.

    Rudy.

  • 11 December 2013 - 09:36

    Stephanie:

    Hoi Michelle,

    Wat ontzettend leuk om even in jouw leventje te kijken. Zou zo wel naar je toe willen. Erg leuke filmpjes leuk gemaakt! Geniet van deze mooie onvergetelijke tijd!
    Dikke kus van Arthur en Stephanie

  • 17 December 2013 - 06:47

    Silvia:

    Heeeyy Michelle,

    Geweldig de social media! Het is en blijft bijzonder een impressie te krijgen van wat jou bezig houd.
    En nog wel met foto's, die enorm tot de verbeelding spreken.
    Geweldig om te lezen, een super belevenis en ervaring. Fantastisch dat je ouders naar je toe komen, dat schiet nu op in de tijd, voor jullie allemaal .
    Lieve Michelle, wij blijven jou met je verhalen volgen. Houd je haaks en vele groeten,
    Angela & Silvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Stage Antigua

:)

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2014

DECEMBER

24 November 2013

Memories

12 Oktober 2013

Heel veel over weinig

15 September 2013

2

13 September 2013

Wat ik noouuu toch allemaal weer beleefd heb.

Actief sinds 26 Maart 2011
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 15031

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2013 - 31 Mei 2014

Stage Antigua

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: