Wat ik noouuu toch allemaal weer beleefd heb. - Reisverslag uit Antigua, Antigua van MichelleWijnen - WaarBenJij.nu Wat ik noouuu toch allemaal weer beleefd heb. - Reisverslag uit Antigua, Antigua van MichelleWijnen - WaarBenJij.nu

Wat ik noouuu toch allemaal weer beleefd heb.

Blijf op de hoogte en volg

13 September 2013 | Antigua, Antigua

Vorige week donderdag was ik eeiindelijk vrij. Gelukkig regende het de hele dag, dus in plaats van naar het strand gaan met Saritah en Alisha wat we van plan waren, heb ik mijn kamer en het huis schoongemaakt. ’s Avonds gelukkig nog wel even eruit geweest. Ik werd voor het eten opgehaald door die meiden en 2 vrienden van hun. Daarna gingen we wat eten halen bij de supermarkt, hebben we 1 van de kerels ergens gedropt en verder hebben we gewoon een beetje rondgereden want het regende nog steeds.
Ik mocht van Jamil (kerel die ons reed) zelf ook een stukje rijden SUPER STOER, aangezien het dus aan de andere kant van de weg was. Ik reed alleen rond het stadion waar sowieso geen verkeer was dus niet gevaarlijk : ).
Maar toch nog leuk gehad ondanks de regen, heb veel van Antigua gezien en op het laatst iedereen thuis afgezet dus weet nu waar iedereen woont, ben zelfs even bij Alisha binnen geweest. Ze wonen met best wel veel mensen in n klein huis en er is geen airco.. dan besef je je toch wel weer even hoe goed je het hebt. Maar zij is natuurlijk gewoon zo opgegroeid en is niets anders gewend.
Jamil heeft een groter huis en een super-schattig-mini-puppy-hondje, die ik misschien niet op zn bed had moeten tillen aangezien hij toen ging poepen. HAHAHA. Jamil zei: “its not funny” maar dat was het dus zeker wel. Valt wel op dat bijna niemand op zichzelf woont zoals wij studenten dat in Nederland doen. Maargoed Antigua is dan ook klein dus waarom zou je ook..

Paar dagen later vroeg Jamil of ik mee naar de racetrack ging, heb Julianna meegenomen en zijn neef ofzo kwam ook mee. Toen we daar waren was er alleen niks dus toen gingen we naar een houseparty. Daar aangekomen zei Julianna: “I think i’ve been here before”. Bleek dus dat zij daar met een vriend van haar, Yoel, al was geweest. Het was het huis van Colin die daar met 2 meiden uit Engeland woont. Wat een toeval, klein eiland.

Zondag zijn we, Simone, Hannah, Laura en ik met Jermain (een vriend van Hannah) en een vriend van hem naar Shirley Heights geweest. Dat is in het zuiden van Antigua en staat bekend om het mooie uitzicht (over English Harbour). Jermain zijn auto was alleen een beetje crappy want we moesten steeds de bergen op en om de 3 seconden sloeg de motor af. Op zich was het heel grappig maar omdat we met zn allen in 1 auto zaten, en ik dus niet heel comfortabel zat omdat ik op iemands schoot zat was het niet zo leuk. Helaas kwamen we aan toen het al donker was; half 7 is het donker wij waren er iets na 7 uur geloof ik. Alsnog was het uitzicht echt geweldig, maar we moeten natuurlijk wel nog een keer wanneer het licht is. Er was een live band, heel erg leuk en er was superduur maar heel lekker eten. De sfeer was ook echt heel erg gezellig, voor het eerst trouwens dat ik me niet blank voelde want er waren veel toeristen. Ik begin wel te wennen aan de donkere mensen nu, misschien omdat ik bruiner ben maar voel me sowieso niet meer zoon buitenstaander. De weg terug ging gelukkig wel vloeiend zonder afslaande motors! Superleuke avond gehad.

Dinsdag was ik vrij. We wilden wat gaan doen, want Juliana, Maurice en Kester waren ook vrij. Een vriend van Julianna; Randy, probeerde wat voor ons te regelen, eerst was het quad rijden, toen ziplinen maar dat .. didnt work out, dus gingen we naar de zoo (als je dat tegen lokale mensen verteld dan zeggen ze; Huh do we got a zoo??) en naar een strand. EN HET WAS ECHT SUPER LEEEEUUUK. De dierentuin had niet echt spectaculaire dieren ofzo maar het was in een heel mooie omgeving en ze hadden wel apen en schildpadden. Verder veel soorten vogels, geiten, konijnen, varkens, vissen, ezels etc. Voor mij niet echt bijzonder maar Juliana woont in Londen ofzo en die keek dr ogen uit. Wij studentjes hebben de man die ons de rondleiding gaf/eigenaar nog maar even advies gegeven dat ie frisdrank moet gaan verkopen, want we hadden allemaal dorst en waren er van overtuigd dat hij daar wel winst op zou gaan maken.
Verder had ik ook wel honger gekregen dus vroeg ik Randy toen we in de auto zaten of we ergens wat konden gaan eten. Hij bracht ons naar een lokaal ‘wegrestaurantje’. De eigenaar was een hele vriendelijke man waar we eerst een uur mee aan het kletsen waren voordat we uberhaupt besteld hadden. TIJDVERSPILLIING want we moesten ook nog naar het strand!!!, nee hoor was heel gezellig en ook daar weer heel mooi uitzicht. Er was geen muziek maar daardoor was er juist een hele relaxte.. hoe noem je dat? Serene sfeer. Heerlijk. Nadat we gegeten hadden EINDELIJK naar de beach, we gingen naar half moon bay, echt een heel mooi strand. Als ik er nu aan deze dag terug denk ben ik weer opnieuw aan het genieten haha. Daar gezwommen, bergbeklommen en toooeeeen een modderbad genomen. Nouja.. modder tussen de stenen vandaan gehaald en ons er mee ingesmeerd. Supergrappig en toen we het van ons af spoelden waren we ook écht heel zacht, en een beetje glibberig.

Oke ik heb nog meer beleefd maar ik moet nog even naar t strand voordat ik ga werken dus de rest komt binnenkort. DOEI.

PS zie foto's.

  • 13 September 2013 - 21:40

    Papski :

    Gaaf, je vermaakt je -hopen we- meer dan uitstekend, een plezier om te lezen. Pas op jezelf en blijf jezelf.

  • 13 September 2013 - 23:20

    Elski:

    Ben ik even blij dat ik daar niet ben. Klinkt verschrikkelijk

  • 17 September 2013 - 21:34

    Maartje:

    Helloooo,

    Here I am again! haha. Wat ik net was vergeten te vragen, ben je bij gevangenis geweest? en wtf is dat voor gaas dan want daar kunnen ze toch zo uit ontsnappen?!!?! haha! Super grappig van die puppy dat ie precies gaat poepen als jij hem op dat bed zet hahaha! en dat met die auto is ook zo lekker typisch haha!
    Maarrrr, ik ga nu je laatste verslagje lezen dat op dit moment online staaat!! Whoehoee hahaa! Ben benieuwd wat je nu toch weer hebt meegemaakt haha!!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Stage Antigua

:)

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2014

DECEMBER

24 November 2013

Memories

12 Oktober 2013

Heel veel over weinig

15 September 2013

2

13 September 2013

Wat ik noouuu toch allemaal weer beleefd heb.

Actief sinds 26 Maart 2011
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 15064

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2013 - 31 Mei 2014

Stage Antigua

18 Maart 2011 - 16 Juni 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: